26 Temmuz 2012 Perşembe

Blog'um Meşhur Olmuş, Haberim Yok!

Bugün severek takip ettiğim blog’lardan Kitaplık’ın yazarı Eren’in söylemesiyle fark ettim ki Yeni Asır televizyonunda yayınlanan Haftalık Mecmua programında edebiyat blog’ları konuşulurken “Ben Buradayım Sevgili Okuyucum”dan da bahsedilmiş. Nasıl mutlu oldum, nasıl bir onur duydum inanın tarif etmem mümkün değil.

Programın linkini aşağıda vereceğim ama izlemeye vakti olmayanlar için söyleyeyim, programın sunucularından Engin Tatlıbal -bir kısmını benim de severek takip ettiğim- 7-8 farklı kitap blog’unu tanıtıp her biri üzerinde değerli fikirlerini paylaşmış. Benim hakkımda da –beni çok mutlu eden- “çok üst düzey” ifadesini kullanmışlar, hatta blog'u "Kılcallarda çok güzel bir akış söz konusu..." gibi edebi açıdan da çok onur verici bir şekilde tanıtmışlar. Gerçekten emek verdiğiniz bir şey hakkında bu cümleleri duymak insanı çok mutlu ediyor.

Programı şuradan izleyebilirsiniz;


Programda yukarıdaki Latince ifadenin başlığa adını veren Oğuz Atay’ın ünlü sözünün Latincesi olup olmadığı üzerine kafa yormuşlar ki hemen aydınlatayım: İfadenin Oğuz Atay’la bir ilgisi yok; Türkçeye “Her yerde huzur ve barışı aradım fakat hiçbir yerde bulamadım; bir kitapla çekildiğim bir köşeden  başka…” şeklinde çevrilebilecek ünlü bir Latin atasözüdür. Bana çok uygun olduğunu düşündüğüm için alıntılamıştım.

Bu blog aracılığıyla hem Engin Tatlıbal’a hem de Haftalık Mecmua programına teşekkür etmeyi bir borç bilirim, bu heyecanla da bir takım akademik çalışmalar yüzünden son iki aydır boşladığım blog’uma tekrardan bir çeki düzen vereceğimi ilan ederim.

Herkese bol okumalı günler diliyorum…

3 yorum:

  1. Haberi ilk veren ben olduğum için de ayrıca sevindim:)) gerçekten blogun hakkındaki yorumları çok güzel:)

    YanıtlaSil
  2. "buradayım sayın yazar" demek için gelmiştim.bence haketmişsiniz ,zevkle okudum,tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için, hoş geldiniz diyeyim ben de :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...